CUSTOMER SUCCESS EXPERT - MILANO
Descrizione dell'offerta di lavoro
gestione anagrafica clienti supporto alla forza vendita composta da circa 50 account gestione resi e reclami gestione note di credito interfaccia e supporto diretto al cliente interfaccia con la logistica e il magazzino per fornire informazioni puntuali al cliente in merito all'arrivo della merce analisi dell'attività svolta e del rispetto dei kpi condivisione dei kpi con il cliente (soddisfazione del cliente, puntualità, accuratezza delle previsioni, disponibilità dei prodotti) implementazione di migliorie legate al processo dell'ordine meeting mensili con i clienti per condividere il lavoro svolto competenze ed esperienza il candidato ideale deve avere almeno 5 anni di esperienza nel ruolo di customer success expert nel settore food & beverage.
fondamentale la conoscenza di sap e di excel.
necessario avere dimestichezza con i numeri e analisi dati.
importante la conoscenza della lingua inglese (un colloquio verrà fatto in lingua).
completano il profilo buone doti relazionali, proattività e professionalità.
completa l'offerta inserimento a tempo indeterminato ral € ticket smart working da lunedì a venerdì 9-18 con flessibilità
Dettagli dell'offerta
- Page Personnel
- 40000€ - 40000€
- 03/08/2024
- 31/10/2024
Gli owner guadagnano di più, perché possono condividere le auto più facilmente e più frequentemente... con auting connect, i driver non devono incontrare gli owner all'inizio e alla fine del viaggio... con l'app, il conducente geolocalizza l'auto e sblocca le portiere dell'auto grazie al dispositivo......
Description for an important ecommerce customer, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... job responsibilities respond to customer requests in a professional, precise and timely manner management of calls, e-mails and chats relating to information and complaints......
Description for an important ecommerce customer, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... job responsibilities respond to customer requests in a professional, precise and timely manner management of calls, e-mails and chats relating to information and......
Description welcome to majorel! we are a leading customer experience multinational with over 82,000 professionals in 45 countries all over the globe... are you also #driventogofurther? join us now! for an important ecommerce customer, we are looking for brilliant resources to be included as customer......
Prevediamo 2 settimane di formazione, utilizzando le soluzioni e le piattaforme di collaboration microsoft, che permetteranno di approfondire i principali processi aziendali e la conoscenza di microsoft dynamics 365 customer service... per l’aicademy dynamics 365 customer service ricerchiamo risorse......
Above all, enjoy the experience of working with this highly prestigious brand l’oréal group! welcome to majorel! we are a leading customer experience multinational with over 82,000 professionals in 45 countries all over the globe... requisiti di lavoro requirements your profile: must have • cosmetology......
Above all, enjoy the experience of working with this highly prestigious brand l’oréal group! welcome to majorel! we are a leading customer experience multinational with over 82,000 professionals in 45 countries all over the globe... live chat, phone, emails, webforms, social 1:1) by providing excellent......
Above all, enjoy the experience of working with this highly prestigious brand l’oréal group! welcome to majorel! we are a leading customer experience multinational with over 82,000 professionals in 45 countries all over the globe... requisiti di lavoro requirements your profile: must have • cosmetology......
Above all, enjoy the experience of working with this highly prestigious brand l’oréal group! welcome to majorel! we are a leading customer experience multinational with over 82,000 professionals in 45 countries all over the globe... live chat, phone, emails, webforms, social 1:1) by providing excellent......
A core teleperformance commitment is to position top talent for success in this new chapter... requisiti di lavoro your profile: must have cosmetology background cosmetics and luxury sensitivity excellent communication skills, empathy & high focus on customer satisfaction customer orientation, problem......