Vedere l'offerta completa

CS ADVISOR

Descrizione dell'offerta di lavoro

Responsabilità: Gestione delle richieste di supporto pervenute via email e chat dei clienti on line esistenti e potenziali; Gestione di chiamate di servizio e/o marketing outbound; Identificazione delle problematiche e delle procedure adeguate per una veloce risoluzione delle segnalazioni; Interazione con i reparti esterni al CS al fine di risolvere le gestioni di competenza di altri dipartimenti; Segnalazione di potenziali bug di sistema e problemi generici riscontrati dagli utenti secondo le procedure in essere. Requisiti: Madrelingua Italiana; Ottime capacità di scrittura ed eccellenti doti comunicative verbali; Ottime capacità di utilizzo del computer, pacchetto Office ed uso di Internet; Ottime capacità interpersonali e “customer oriented”; Ottime capacità di gestione dello stress e problem solving; Ottime capacità di gestire e trattare con confidenzialità le informazioni con le quali si entra in contatto; Precedente esperienza in ambito customer service è titolo preferenziale non essenziale; Buona conoscenza della lingua inglese è titolo preferenziale non essenziale; La posizione è full time in regime di turnazione inclusi se previsti domeniche e festivi. Entra a far parte della nostra azienda: ecco quello che abbiamo riservato per te! Lavoro flessibile con modello di Smart Working consolidato; I nostri uffici sono sempre aperti: il contatto, il clima aziendale e il confronto con i tuoi colleghi/e sono la nostra forza per trovare sempre l’ispirazione giusta; Ticket restaurant giornalieri, sia nei giorni on site che quando lavori da remoto; Assicurazione Sanitaria integrativa per te e la tua famiglia; Agevolazione sull’acquisto dell’abbonamento ai trasporti pubblici; Un programma di Wellbeing che si rinnova continuamente: Padel, Yoga, Canottaggio per i più sportivi, lo sportello counseling e percorsi di formazione sul benessere e sulla resilienza sono solo alcune delle attività a cui potrai accedere; Progetti strutturati sulla DE&I. Ulteriori informazioni #J-18808-Ljbffr
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Entain
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 06/01/2025
Data di scadenza
  • 06/04/2025
German beauty advisor for Majorel iìItaly
Majorel italy srl

Main activities: management of consumer requests relating to information and complaints through different channels (i... majorel is now teleperformance... a core teleperformance commitment is to position top talent for success in this new chapter... live chat, phone, emails, webforms, social 1:1) by......

Greek Beauty Advisor Expert – Skin for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Requisiti di lavoro requirements your profile: must have • cosmetology background • cosmetics and luxury sensitivity • excellent communication skills, empathy & high focus on customer satisfaction • customer orientation, problem solving skills, teamwork • native language skills in greek or at least......

Greek Beauty Advisor Expert – Hair Color for Majorel Italy
Majorel Italy srl

In the same way, our offered positions can be developed by people with disabilities... we guarantee compliance with preventive regulations to ensure the care for the safety and health of workers in our facilities or in teleworking... job description for an important partner in the cosmetics industry......

English Beauty Advisor Expert – Skin for Majorel Italy
Majorel Italy srl

In the same way, our offered positions can be developed by people with disabilities... we guarantee compliance with preventive regulations to ensure the care for the safety and health of workers in our facilities or in teleworking... above all, enjoy the experience of working with this highly prestigious......

English Beauty Advisor Expert – Hair Color for Majorel Italy
Majorel Italy srl

In the same way, our offered positions can be developed by people with disabilities... live chat, phone, emails, webforms, social 1:1) by providing excellent solution, service, product and beauty advice in a professional, precise and timely manner requisiti di lavoro requirements your profile: must......

Greek Beauty Advisor for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Description: for an important partner in the cosmetics industry, l’oréal group, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... main activities: management of consumer requests relating to information and complaints through different channels (i......

German beauty advisor - hair color for majorel italy
Majorel italy srl

Majorel is now teleperformance... a core teleperformance commitment is to position top talent for success in this new chapter... requisiti di lavoro your profile: must have hair color background cosmetics and luxury sensitivity (personal interest) excellent communication skills, empathy & high focus......

German beauty advisor - skin expert for majorel italy
Majorel italy srl

Majorel is now teleperformance... a core teleperformance commitment is to position top talent for success in this new chapter... live chat, phone, emails, webforms, social 1:1) by providing excellent solution, service, product and beauty advice in a professional, precise and timely manner......

French Beauty Advisor for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Apply today! for an important partner in the cosmetics industry, l'oréal group, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... in the same way, our offered positions can be developed by people with disabilities... majorel is now teleperformance......

English Beauty Advisor for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Apply today! for an important partner in the cosmetics industry, l'oréal group, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... in the same way, our offered positions can be developed by people with disabilities... we guarantee compliance with preventive regulations......