CS ADVISOR
Descrizione dell'offerta di lavoro
Gestione delle richieste di supporto pervenute via email e chat dei clienti on line esistenti e potenziali; Gestione di chiamate di servizio e/o marketing outbound; Identificazione delle problematiche e delle procedure adeguate per una veloce risoluzione delle segnalazioni; Interazione con i reparti estermi al CS al fine di risolvere le gestioni di competenza di altri dipartimenti; Segnalazione di potenziali bug di sistema e problemi generici riscontrati dagli utenti secondo le procedure in essere.
CARATTERISTICHE.
Madrelingua Italiana; Ottime capacità di scrittura ed eccellenti doti comunicative verbali; Ottime capacità di utilizzo del computer, pacchetto Office ed uso di Internet; Ottime capacità interpersonali e “customer oriented”; Ottime capacità di gestione dello stress e problem solving; Ottime capacità di gestire e trattare con confidenzialità le informazioni con le quali si entra in contatto; Propensione al team working; precedente esperienza in ambito customer service è titolo preferenziale non essenziale; Buona conoscenza della lingua inglese è titolo preferenziale non essenziale; La posizione è full time in regime di turnazione inclusi se previsti domeniche e festivi.
Entra a far parte della nostra azienda.
ecco quello che abbiamo riservato per te! Lavoro flessibile con modello di Smart Working consolidato; I nostri uffici sono sempre aperti.
il contatto, il clima aziendale e il confronto con i tuoi colleghi/e sono la nostra forza per trovare sempre l’ispirazione giusta; Ticket restaurant giornalieri, sia nei giorni on site che quando lavori da remoto; Assicurazione Sanitaria integrativa per te e la tua famiglia; Agevolazione sull’acquisto dell’abbonamento ai trasporti pubblici; Un programma di Wellbeing che si rinnova continuamente.
Padel, Yoga, Canottaggio per i più sportivi, lo sportello counseling e percorsi di formazione sul benessere e sulla resilienza sono solo alcune delle attività a cui potrai accedere; Progetti strutturati sulla DE&I Ulteriori informazioni At Entain, we do what's right.
It's one of our core values and that's why we're taking the lead when it comes to creating a diverse, equitable and inclusive future - for our people, and the wider global sports betting and gaming sector.
However you identify, our ambition is to ensure our people across the globe feel valued, respected and their individuality celebrated.
Sede del lavoro
Dettagli dell'offerta
- Imprecisato
- 27/11/2024
- 25/02/2025
Above all, enjoy the experience of working with this highly prestigious brand l’oréal group!... apply today! description: for an important partner in the cosmetics industry, l’oréal group, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... explore you careers possibilities......
Whether you are an experienced professional or just starting out, we can offer you the right support to help you achieve your goals... creativity, excellence and respect, our fundamental values, drive everything we do... responsibilities main activities: management of consumer requests relating to information......
Whether you are an experienced professional or just starting out, we can offer you the right support to help you achieve your goals... creativity, excellence and respect, our fundamental values, drive everything we do... responsibilities main activities: management of consumer requests relating to information......
Whether you are an experienced professional or just starting out, we can offer you the right support to help you achieve your goals... creativity, excellence and respect, our fundamental values, drive everything we do... responsibilities main activities: management of consumer requests relating to information......
Live chat, phone, emails, webforms, social 1:1) by providing excellent solution, service, product and beauty advice in a professional, precise and timely manner requisiti di lavoro requirements your profile: must have • hair color background • cosmetics and luxury sensitivity (personal interest) •......
Description: for an important partner in the cosmetics industry, l’oréal group, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... explore you careers possibilities and work on your personal development... the ideal candidate has a strong orientation towards the achievement......
Main activities: management of consumer requests relating to information and complaints through different channels (i... above all, enjoy the experience of working with this highly prestigious brand l’oréal group!... explore you careers possibilities and work on your personal development......
Main activities: management of consumer requests relating to information and complaints through different channels (i... above all, enjoy the experience of working with this highly prestigious brand l’oréal group!... explore you careers possibilities and work on your personal development......
Responsibilities management of consumer requests relating to information and complaints through different channels (i... explore you career possibilities and work on your personal development... we guarantee compliance with preventive regulations to ensure the care for the safety and health of workers......
Explore you career possibilities and work on your personal development... we guarantee compliance with preventive regulations to ensure the care for the safety and health of workers in our facilities or in teleworking... apply today! for an important partner in the cosmetics industry, l'oréal group,......