CLUSTER REVENUE MANAGER - GERMANY (M/F/D)
Descrizione dell'offerta di lavoro
Redefining hybrid hospitality.
Where the comforts of a hotel meet the special facilities of a hostel.
We run more than 35 hotels in Europe's best cities—and counting! YOUR TASKS Maximize Revenue and Profitability.
You develop and execute strategies to optimize net room revenue, RevPAR, and profits in line with budgeted targets and competitor benchmarks Analyse Performance.
You monitor daily pick-up trends, implement pricing strategies, and ensure an ideal market mix to enhance performance Forecasting and Budgeting.
You provide dynamic 12- months' rolling forecast and prepare annual revenue budgets Market Monitoring.
You monitor events, price trends and demand, identifying high-demand periods as well as the derivation of future sales promotion actions Pricing Strategy Development.
You define long-term pricing and yielding strategies Using Revenue System and Tools.
You maximize revenue and market share through the effective use of revenue management system and tools Group Contracting Process.
You prepare and implement annual group rates and define the group strategies YOUR PROFILE You have minimum 2 years of hands-on Hotel Revenue Management experience You successfully completed a degree in hotel management or similar qualifications You have excellent analytical and numeric skills for fast data crunching You have strong sense of Business Development and you are commercially-minded You are highly computer literate with a high-level command of Excel and MS Office Skills You are capable of prioritizing between revenue-generating actions and time-consuming tasks with low yield impact WHAT MEININGER OFFERS Attractive salary Hybrid working model (office and home-office) and flexible working hours arrangements 25 vacation days plus an extra day for every year with MEININGER (up to 5 days max.) 2 extra paid leave days for you to make this world a better place (Corporate Volunteering & VTO Programs) Access to our well-being platform, offering personalized 1.
sessions with certified psychologists and lifestyle experts in multiple languages for both MEININGER employees and their family members.
Growth and development opportunities as part of an internationally expanding organization Individual training & development activities Staff nights at all MEININGER hotels and Friends & Family discounts Lively, open, and international corporate culture with flat hierarchies Regular employee events and team activities.
M-Days, Winter and Summer parties, team building event Pension scheme Modern office in the heart of Berlin (Kreuzberg) YOUR APPLICATION We are enthusiastic hosts as diverse as our guests.
Feels like you? Send us your CV.
We welcome candidates from different backgrounds, cultures, life preferences and experiences to apply.
We believe that a diverse and inclusive workplace promotes creativity, innovation, and productivity.
STEP IN & EXPLORE us here.
MEININGER Hotels Contact person.
Steffi Breitsprecher (Revenue & Distribution Director) [EN] ","jobLocationType":"TELECOMMUTE","applicantLocationRequirements":{"@type":"Country","name":"DE
Dettagli dell'offerta
- MEININGER Hotels
- Tutta l'Italia
- Imprecisato - Imprecisato
- Imprecisato
- 04/01/2025
- 04/04/2025
Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [lombardia] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... eccellenti capacità di leadership e gestione del tempo......
Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... requisiti: laurea in risorse umane, psicologia industriale o campo correlato......
Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [inserire la località] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... eccellenti capacità di leadership e gestione del tempo......
Luogo di lavoro: vicinanze conegliano (tv)... selecta sas, società di ricerca e selezione del personale, per l'unità locale trevigiana di una multinazionale che opera nella progettazione ed installazione di impianti di trasformazione industriale stiamo ricercando il responsabile dell'area installazioni......
Il site manager svolge un ruolo cruciale nel garantire il successo e la sicurezza delle operazioni sul cantiere, coordinando con precisione le attività e assicurando il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... soft skills: gestione efficace delle risorse e delle comunicazioni......
Il project manager sarà il punto di riferimento chiave per il successo dell'appalto, coordinando efficacemente tutte le attività e garantendo il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... ruolo: il project manager (pm), rispondendo gerarchicamente al direttore tecnico, ha il compito di supervisionare......
We are expanding rapidly into other european and pan-european marketplaces, and we're currently seeking a project manager multi-channel e-commerce to join our team... technical and digital marketing skills: quickly learn algorithms of various marketplaces, principles of seo, and advertising campaigns......
Opportunità per importante gruppo internazionale leader nel settore dell’energia rinnovabile in fase di sviluppo ed espansione, operante in italia e nel sud europa si ricerca per un percorso di crescita e affiancamento una figura junior in qualità di: junior site manager – mottola (ta) principali responsabilità......
Settore: automotive sede: bresso descrizione della posizione: il service manager sarà il responsabile dell'area post-vendita, garantendo che i servizi di assistenza, manutenzione e riparazione siano erogati in modo efficiente e soddisfacente per i nostri clienti... abbracciare l'innovazione e cercare......
Analisi di mercato: monitorare costantemente le tendenze di mercato, l'evoluzione della concorrenza e i cambiamenti nelle esigenze dei clienti per adattare la strategia di vendita... eccellenti capacità di comunicazione e negoziazione... gradita la conoscenza di una seconda lingua europea (preferibilmente......