CLIENT EVENTS MANAGER
Descrizione dell'offerta di lavoro
Your Impact.
The Client Events Manager leads global client events and gifting strategies to enhance engagement and elevate the brand experience, ensuring seamless execution and customer satisfaction.
Activities.
Client Events Management • End-to-end management of the organization of WW client events and exceptional experiences, both in-store and off-site • Overseeing the coordination and supervision of regional client events, ensuring alignment with shared guidelines and standards • Manage the global event calendar, ensuring alignment with regional priorities • Monitor and analyze event performance, providing detailed reports and actionable insights to key internal stakeholders • Cultivate and maintain strong, collaborative relationships with event suppliers and external partners • Manage and optimize the global budget for client events, ensuring effective allocation and cost efficiency Clienteling • Propose, create and execute exceptional client experiences initiatives to retain, upgrade, and delight VIP clients • Contribute to the development of partnerships with hotels and exclusive venues to enhance client experiences Gifting Activities • Define the clienteling objectives and KPIs to be achieved through gifting activities • Develop and manage the global gifting portfolio with internal stakeholders • Oversee the creation of gifting guidelines and track performance against assigned KPIs Who We Are Looking For Main Qualifications.
• Bachelor's/Master’s degree in Economics, Marketing, Business or related field • 8-10 years’ working experience preferable in events management • Strong project management and organizational skills • Excellent Excel and PowerPoint skills • Exceptional communication skills and the ability to build relationships with external partners and internal teams • Demonstrate a deep understanding and expertise in hospitality, delivering exceptional client experiences through personalized and attentive service We Would Appreciate a Person Who Is.
• Methodical, detail-oriented, with multi-task approach and excellent time-management skills • Organized and proactive with excellent interpersonal communication skills • Passionate about exceeding corporate goals, driving business results and going the extra mile in the daily work How To Apply? • To apply for this position, follow directions through this posting or visit our website and submit your application through our Careers Website • When applying, please attach your CV and any other relevant supporting documents “ Moncler is an equal opportunity employer, which means we do not discriminate on the basis of Ethnic origin, Skin color, Religion, Civil status, Age, Nationality, Ancestry, any form of disability or neurodivergence, medical condition, Gender, Gender Identity or Expression, Sexual Orientation.
We celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment for all employees.” EMPLOYMENT TYPE.
Contract WORKPLACE TYPE.
On site
Dettagli dell'offerta
- Moncler Spa
- 28/12/2024
- 28/03/2025
Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [lombardia] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... responsabilità principali: gestione dei cantieri: supervisionare......
Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... supervisionare il reclutamento e la selezione, lavorando per garantire una pipeline......
esperienza pluriennale nella gestione di client microsoft windows in ambiente enterprise con sccm; conoscenza dei tool di amministrazione microsoft system center configuration manager (sccm) e microsoft intune, in particolare, la gestione dell'infrastruttura sccm; esperienza nella creazione e distribuzione......
Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [inserire la località] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... responsabilità principali: gestione dei cantieri:......
La figura, alle dirette dipendenze dell'operation manager, avrà il compito di coordinare, organizzare, monitorare e gestire le attività dei tecnici per gli interventi di manutenzione ed installazione degli impianti... il candidato dovrà aver maturato almeno 5/6 anni di esperienza come project manager......
Il site manager svolge un ruolo cruciale nel garantire il successo e la sicurezza delle operazioni sul cantiere, coordinando con precisione le attività e assicurando il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... disponibilità a trasferte, preferibilmente libero da impegni famigliari......
Il project manager sarà il punto di riferimento chiave per il successo dell'appalto, coordinando efficacemente tutte le attività e garantendo il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... ruolo: il project manager (pm), rispondendo gerarchicamente al direttore tecnico, ha il compito di supervisionare......
Opportunità per importante gruppo internazionale leader nel settore dell’energia rinnovabile in fase di sviluppo ed espansione, operante in italia e nel sud europa si ricerca per un percorso di crescita e affiancamento una figura junior in qualità di: junior site manager – mottola (ta) principali responsabilità......
Siamo alla ricerca di una store manager – atelier donna... il nostro client è un’ atelier per abiti da cerimonia femminili... altre informazioni sul lavorola retribuzione e l’inquadramento saranno commisurati in base alla fattiva esperienza del candidato... orario di lavoro: full time......
Settore: automotive sede: bresso descrizione della posizione: il service manager sarà il responsabile dell'area post-vendita, garantendo che i servizi di assistenza, manutenzione e riparazione siano erogati in modo efficiente e soddisfacente per i nostri clienti... gestire e coordinare il team di tecnici......