CATEGORY MANAGER
Descrizione dell'offerta di lavoro
We are in more than 120 markets, with a worldwide community of employees and brands that have made the history of small domestic appliances and design.
Our brands.
De’Longhi, KENWOOD, BRAUN, Nutribullet.
We are looking for a CATEGORY MANAGER to create and execute of a coherent category strategy.
The person will be actively participates in various stages of introducing a new product or services to the market.
The duties include ongoing supervision over business performance, sales, distribution, pricing and promotion.
CATEGORY MANAGER will work closely with other departments (Communication Marketing, Sales, Supply Chain, Headquarters, Financial controlling etc.).
The role reports to a CATEGORY DIRECTOR CEE.
Location.
Prague.
Key Responsibilities.
- Manage assigned portfolio of categories by monitoring their performance, analyzing KPIs, recommending and executing actions.
- Manage full 4P - product, price, place, promotion - in line with long term business goals.
- Recommend and lead local go-to-market approaches (Poland, Czech, Slovakia, Ukraine, Moldova) based on each market’s needs, local trade partner environment and local consumers’ needs.
- Own and lead the launch process of new products into markets.
- Equip internal (other departments) and external (trade partners) stakeholders with market winning ideas and activations.
- Analyze various business and market data (including working with GFK panel data) available to fuel proper business decisions.
- Provide an outstanding service to the sales and communication teams to ensure our strategies reach consumers.
- Prepare and lead internal meetings with other departments - communication, sales, supply, headquarters, finance.
Job Profile Key Requirements from the candidate.
- 2 years of working experience in in the same position.
- Bachelor’s degree or equivalent in marketing/business/economics.
- Fluent English, comfortable working in an international environment.
- Passion for consumer and digital marketing understanding.
- Analytical mind and data-driven approach to actions.
- Strong Excel and PowerPoint skills.
- Proactive, KPI driven, results-oriented, well organized and keeping time commitments.
- Able to adjust to a fast-changing business environment.
- Available for business travel, approximately 20 days/year.
What we offer.
- Permanent, full-time contract - Market competitive salary plus achievement based bonus - Contribution for pension fund, Multisport, Meal allowance, 25 days of holidays - Flexible home vs.
office work We are an Equal Opportunity Employer, we reject and condemn any form of discrimination including discrimination based on age, gender, sexual orientation, health, race, nationality, cultural background, political opinions and religious beliefs, and membership of associations and trade unions.
Apply for this job position
Dettagli dell'offerta
- Imprecisato
- Tutta l'Italia
- Imprecisato - Imprecisato
- 02/12/2024
- 02/03/2025
Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [lombardia] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... competenza elettrica: avere competenze elettriche, anche se limitate......
Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... località: erba settore: risorse umane azienda cliente: azienda in forte crescita, operante......
Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [inserire la località] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... competenza elettrica: avere competenze elettriche......
Selecta sas, società di ricerca e selezione del personale, per l'unità locale trevigiana di una multinazionale che opera nella progettazione ed installazione di impianti di trasformazione industriale stiamo ricercando il responsabile dell'area installazioni... luogo di lavoro: vicinanze conegliano (tv)......
Il site manager svolge un ruolo cruciale nel garantire il successo e la sicurezza delle operazioni sul cantiere, coordinando con precisione le attività e assicurando il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... assicurare un flusso di lavoro continuo tramite il controllo delle scorte e l'approvvigionamento......
Il project manager sarà il punto di riferimento chiave per il successo dell'appalto, coordinando efficacemente tutte le attività e garantendo il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... ruolo: il project manager (pm), rispondendo gerarchicamente al direttore tecnico, ha il compito di supervisionare......
Opportunità per importante gruppo internazionale leader nel settore dell’energia rinnovabile in fase di sviluppo ed espansione, operante in italia e nel sud europa si ricerca per un percorso di crescita e affiancamento una figura junior in qualità di: junior site manager – mottola (ta) principali responsabilità......
Settore: automotive sede: bresso descrizione della posizione: il service manager sarà il responsabile dell'area post-vendita, garantendo che i servizi di assistenza, manutenzione e riparazione siano erogati in modo efficiente e soddisfacente per i nostri clienti... descrizione dell'azienda: la nostra......
Responsabilità principali: sviluppo della strategia di vendita: creare e implementare una strategia di vendita efficace per la divisione macchine/linee complete per la produzione di pasta fresca, identificando nuove opportunità di mercato e segmenti target... esperienza pregressa nella gestione di clienti......
Ricerchiamo un project manager sulla sede di milano... al candidato sono richieste le seguenti competenze: scrum, metodolgia agile... la retribuzione sara’ commisurata alle esperienze e alle effettive capacita' professionali... e' necessaria un'esperienza sul campo di almeno 5 anni, durante la quale......