Vedere l'offerta completa

BANQUETING MANAGER - MATERNITY COVER

Descrizione dell'offerta di lavoro

A Banquet Manager is responsible for managing all Conference and Banquet operations to deliver an excellent Guest and Member experience while ensuring department targets are met.What will I be doing?As a Banquet Manager, you are responsible for managing all aspects of Conference and Banqueting operations to deliver an excellent Guest and Member experience. A Banquet Manager will also be required to provide leadership to the team to ensure department targets are met. Specifically, you will be responsible for performing the following tasks to the highest standards: Manage all Conference and Banqueting operations Maintain exceptional levels of customer service Ensure compliance of brand standards Evaluate guest satisfaction levels with a focus on continuous improvement Aware of trends and propose ideas to build the range and quality of Conference and Banquet Set achievable budgets and other short- and long-term functional goals Provide effective leadership to the Conference and Banquet teams to ensure targets are met and exceeded both for the hotel and individual development What are we looking for?A Banquet Manager serving Hilton brands is always working on behalf of our Guests and working with other Team Members. To successfully fill this role, you should maintain the attitude, behaviours, skills, and values that follow: Strong knowledge of hotel/leisure/service sector Degree or diploma in Hotel Management or equivalent Record of success in Conference and Beverage, specifically the ability to deliver profit, control costs, and build customer loyalty Exceptional communication skills Exceptional leadership skills to create a winning team It would be advantageous in this position for you to demonstrate the following capabilities and distinctions: Conference and Banquet Operations experience in a managerial position in hotel/Events Centre or similar Passion for delivering exceptional levels of guest service What will it be like to work for Hilton?Hilton is the leading global hospitality company, spanning the lodging sector from luxurious full-service hotels and resorts to extended-stay suites and mid-priced hotels. For nearly a century, Hilton has offered business and leisure travelers the finest in accommodations, service, amenities and value. Hilton is dedicated to continuing its tradition of providing exceptional guest experiences across its .  Our vision “to fill the earth with the light and warmth of hospitality” unites us as a team to create remarkable hospitality experiences around the world every day.  And, our amazing Team Members are at the heart of it all!
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Hilton Lake Como
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 20/12/2024
Data di scadenza
  • 20/03/2025
Project manager idraulico
Adami & associati selezione del personale

Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [lombardia] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... conoscenza approfondita delle materie idrauliche, termoidrauliche......

Hr manager
Adami & associati selezione del personale

Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... responsabilità: sviluppare e implementare politiche e procedure hr efficaci per attirare......

Project Manager Idraulico
Adami & associati selezione del personale

Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [inserire la località] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... conoscenza approfondita delle materie idrauliche,......

PROJECT MANAGER
Selecta sas

La figura, alle dirette dipendenze dell'operation manager, avrà il compito di coordinare, organizzare, monitorare e gestire le attività dei tecnici per gli interventi di manutenzione ed installazione degli impianti... il candidato dovrà aver maturato almeno 5/6 anni di esperienza come project manager......

Site Manager Torino
Adami & associati selezione del personale

Il site manager svolge un ruolo cruciale nel garantire il successo e la sicurezza delle operazioni sul cantiere, coordinando con precisione le attività e assicurando il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... dirige operativamente le squadre di lavoro, garantendo il coordinamento e la vigilanza......

Project Manager Liguria
Adami & associati selezione del personale

Il project manager sarà il punto di riferimento chiave per il successo dell'appalto, coordinando efficacemente tutte le attività e garantendo il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... ruolo: il project manager (pm), rispondendo gerarchicamente al direttore tecnico, ha il compito di supervisionare......

Project Manager Multi-Channel E-commerce
Selley

If you believe you have the necessary skills and experience for this position, please send us your resume and a cover letter... we are expanding rapidly into other european and pan-european marketplaces, and we're currently seeking a project manager multi-channel e-commerce to join our team......

Aftersales service manager industrial vehicles (m/f)
Baumann sideloaders srl

For our plant based near verona we are looking for: aftersales service manager industrial vehicles m/f essential duties • lead the service and spare part dept... • languages: full proficiency in english and italia • location: cavaion veronese (north of italy) nearby city of verona and garda lake ready......

Junior site manager
Belenergia Spa

Opportunità per importante gruppo internazionale leader nel settore dell’energia rinnovabile in fase di sviluppo ed espansione, operante in italia e nel sud europa si ricerca per un percorso di crescita e affiancamento una figura junior in qualità di: junior site manager – mottola (ta) principali responsabilità......

Service manager
Adami & associati selezione del personale

Settore: automotive sede: bresso descrizione della posizione: il service manager sarà il responsabile dell'area post-vendita, garantendo che i servizi di assistenza, manutenzione e riparazione siano erogati in modo efficiente e soddisfacente per i nostri clienti... requisiti: esperienza comprovata nella......