Vedere l'offerta completa

ASSISTANT MANAGER -HOUSEKEEPING

Descrizione dell'offerta di lavoro

Company Description We are far more than a worldwide leader. We welcome you as you are and you can find a job and brand that matches your personality. We support you to grow and learn every day, making sure that work brings purpose to your life, so that during your journey with us, you can continue to explore Accor’s limitless possibilities. By joining Accor, every chapter of your story is yours to write and together we can imagine tomorrow's hospitality. Discover the life that awaits you at Accor, visit Job Description Main Duties: Administration Statutory Requirements: Ensure that all departmental statutory requirements are adhered to. Departmental Systems: Ensure implementation of departmental systems set up by Executive Housekeeper. Suggest any improvements if possible. Preparation of Gate Passes for Lost & Found items for Executive Housekeeper to sign. Customer Service Track Guest Satisfaction scores on a weekly basis and focus on areas of deficiency. Meet with guests on a regular basis to ascertain their views on services of the department. Financial Ensure all ordering is within the stipulated budget. Carry out periodic inventories for linen and supplies and collate the same. Verify all outsourcing bills before presentation to the Executive Housekeeper. Operational Ensure correct planning of staff duties via the duty roster. Ensure that all departmental processes are correctly carried out by the team leaders. Oversee the ordering and distribution of operational supplies. Personnel Assist the Executive Housekeeper in the selection of team leaders and associates. Attend briefings on a daily basis and ensure departmental training plans are adhered to. Address any associate complaints that team leaders are unable to handle. Ensure redressal of any associate complaints/issues. Training Responsible for conducting all departmental trainings & ensuring compliance with all departmental SOPs and quality standards. Delegate appropriately duties & responsibilities to equipped and resourced employees, nurturing & developing them whilst ensuring standards of operation & safety are maintained. Instill the training philosophies of the company and work closely with the Assistant Manager Human Resources developing departmental trainers, ensuring that all supervisors take an active role in the training and development of employees. Develop and assist in training activities focused on improving skills and knowledge. Ensure employees have a complete understanding of rules and regulations, and that behaviour complies. Occupational Health & Safety: Employee Responsibility All employees must safeguard their health and safety, and the health and safety of others, in the workplace. Replacement and Temporary Mission: Be ready and responsible for any job that may be assigned by the Management. #J-18808-Ljbffr
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Accor Hotels
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 22/12/2024
Data di scadenza
  • 22/03/2025
Personal Assistant/Executive Assistant
Effetto domino srl

Per questa ragione siamo alla ricerca di una figura in grado di coprire sia il ruolo di personal assistant che di executive assistant... la persona scelta dovrà inizialmente, lavorando da remoto, dare un supporto sia al manager che alla sua famiglia nel trasferimento... se sei alla ricerca di un lavoro......

Project manager idraulico
Adami & associati selezione del personale

Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [lombardia] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... 13 gdpr 679/16)... certificazioni o formazione specifica nel......

Hr manager
Adami & associati selezione del personale

Descrizione del lavoro: stiamo cercando un/a hr manager qualificato/a ed energico/a... fornire consulenza e supporto ai dipendenti e ai manager su questioni hr, risoluzione di conflitti e sviluppo delle competenze... come candidarsi: se ritieni di avere l'esperienza e le competenze necessarie per guidare......

Project Manager Idraulico
Adami & associati selezione del personale

Posizione: project manager settore: costruzioni e installazioni località: [inserire la località] descrizione del lavoro: la figura del project manager avrà la responsabilità di gestire in autonomia cantieri con un budget di circa 2 milioni di euro... 13 gdpr 679/16)... gestione dei fornitori: collaborare......

PROJECT MANAGER
Selecta sas

Luogo di lavoro: vicinanze conegliano (tv)... il candidato dovrà aver maturato almeno 5/6 anni di esperienza come project manager, avere una formazione prevalentemente di tipo meccanico, possedere una buona conoscenza della lingua inglese ed avere buone capacità nella gestione dei progetti......

Site Manager Torino
Adami & associati selezione del personale

Il site manager svolge un ruolo cruciale nel garantire il successo e la sicurezza delle operazioni sul cantiere, coordinando con precisione le attività e assicurando il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... ruolo: il site manager, rispondendo al direttore di cantiere, è responsabile dell'attuazione......

Project Manager Liguria
Adami & associati selezione del personale

Il project manager sarà il punto di riferimento chiave per il successo dell'appalto, coordinando efficacemente tutte le attività e garantendo il rispetto degli standard di qualità e sicurezza... ruolo: il project manager (pm), rispondendo gerarchicamente al direttore tecnico, ha il compito di supervisionare......

CREDIT MANAGEWR DIGITAL ASSISTANT
ICQ Italia Srls

Cq italia finanziamenti – specialisti in soluzioni finanziarie – cofidis partner, agenzia in attività finanziaria, leader nel settore della cessione del quinto, per la propria sede principale, ricerca e seleziona 10 candidati da formare ed avviare alla carriera di credit manager digital assistant per......

Junior site manager
Belenergia Spa

Opportunità per importante gruppo internazionale leader nel settore dell’energia rinnovabile in fase di sviluppo ed espansione, operante in italia e nel sud europa si ricerca per un percorso di crescita e affiancamento una figura junior in qualità di: junior site manager – mottola (ta) principali responsabilità......

Service manager
Adami & associati selezione del personale

Settore: automotive sede: bresso descrizione della posizione: il service manager sarà il responsabile dell'area post-vendita, garantendo che i servizi di assistenza, manutenzione e riparazione siano erogati in modo efficiente e soddisfacente per i nostri clienti... capacità decisionali rapide e adattabilità......