Vedere l'offerta completa

ACCOUNTING PROFESSIONAL

Trento - Trentino Alto Adige

Descrizione dell'offerta di lavoro

una persona precisa con un forte orientamento ai numeri? Hai esperienza nella gestione contabile e desideri lavorare in un contesto stimolante? Grafton Office  è la specializzazione dedicata a valorizzare le esperienze, le competenze e il potenziale dei candidati in ambito Accounting, Sales, Marketing, HR, Legal, Purchasing and Office Management.
Siamo un team di professionisti appassionati, lavoriamo per accompagnare i nostri candidati verso le mansioni ed i contesti aziendali più coerenti con le loro competenze e le loro aspettative.
Per azienda cliente del settore tecnologie energetiche selezioniamo.
ACCOUNTING PROFESSIONAL Di cosa ti dovrai occupare? Supporto amministrativo per registrazione fatture ed entrate merci.
Redazione Shipping Invoice Supporto amministrativo su controllo registrazioni.
Hai queste competenze e caratteristiche? Diploma di Ragioneria o Laurea in Economia Conoscenza di software contabili (SAP) e pacchetto Office Pregressa esperienza di almeno 2 anni in ruoli amministrativo/contabili   Contribuisci alla gestione efficiente delle attività contabili aziendali! Questa è un’opportunità da non lasciarti sfuggire.
fai un lavoro che si adatta alle tue competenze.
Orario di lavoro.
full time dal lunedì al venerdì Offerta Contrattuale.
iniziale contratto di somministrazione con possibilità di proroga al termine Luogo di lavoro.
TRENTO (TN) Metti in gioco le tue capacità e attitudini con questo lavoro.
Candidati subito per scoprire più dettagli di questa opportunità!   Grafton è il brand globale che si occupa di Professional Recruitment di Gi Group Holding, la prima multinazionale italiana del lavoro e una tra le principali realtà che offrono servizi e consulenza HR a livello globale.
L’offerta si intende rivolta a candidati ambosessi, nel rispetto del D.
gs.
n.
e ss.
m.
i.
e dei Decreti Legislativi n.
215 e n.
216 del sulle parità di trattamento.
I candidati sono invitati a leggere l’informativa privacy ai sensi degli artt.
13 e 14 del Reg.
EU al seguente indirizzo https://it.
rafton.
om/it/privacy-candidati  (Aut.
Min.
del Prot.
N.
)  
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Gi Group SpA
Località
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 01/04/2025
Data di scadenza
  • 22/01/2026
Accounting Administration Specialist (M/F)
Baumann sideloaders srl

Strong knowledge of accounting principles and practices... proficiency in accounting software excellent analytical and problem-solving skills... ensure compliance with all relevant accounting standards, regulations, and tax laws... requisiti di lavoro qualifications: minimum of 5 years of experience......

Professional Authority
DEKRA Italia

Requisiti di lavoro diploma in discipline tecniche o meccaniche dimestichezza con gli strumenti informatici pregressa esperienza nel ruolo o nell’ambito di riferimento conoscenza carrozzeria e meccanica di base proattività determinazione affidabilità altre informazioni sul lavoro compenso commisurato......

Fundraising lead (f/m/d)
Volt europa

We also consider your potential and motivation! strategic vision: you understand the fundraising landscape, are able to analyse opportunities and have a vision for volt’s future funding structure and project management expertise: you are well organised and structured, have effective project management......

Greek Beauty Advisor Expert – Skin for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Whether you are an experienced professional or just starting out, we can offer you the right support to help you achieve your goals... responsibilities main activities: management of consumer requests relating to information and complaints through different channels (i... requisiti di lavoro requirements......

Greek Beauty Advisor Expert – Hair Color for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Whether you are an experienced professional or just starting out, we can offer you the right support to help you achieve your goals... job description for an important partner in the cosmetics industry, l’oréal group, we are looking for brilliant resources to be included as hair beauty advisors......

English Beauty Advisor Expert – Skin for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Whether you are an experienced professional or just starting out, we can offer you the right support to help you achieve your goals... responsibilities main activities: management of consumer requests relating to information and complaints through different channels (i... explore you careers possibilities......

Dutch Customer Service Representative for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Whether you are an experienced professional or just starting out, we can offer you the right support to help you achieve your goals... description welcome to majorel! we are a leading customer experience multinational with over 82,000 professionals in 45 countries all over the globe......

German beauty advisor for Majorel iìItaly
Majorel italy srl

Main activities: management of consumer requests relating to information and complaints through different channels (i... explore you careers possibilities and work on your personal development... are you ready to explore a whole new world of vast opportunities? we're glad to meet you......

German beauty advisor - hair color for majorel italy
Majorel italy srl

Apply today! description: for an important partner in the cosmetics industry, l’oréal group, we are looking for brilliant resources to be included as hair beauty advisors... explore you careers possibilities and work on your personal development... are you ready to explore a whole new world of vast......

German beauty advisor - skin expert for majorel italy
Majorel italy srl

Explore you careers possibilities and work on your personal development... are you ready to explore a whole new world of vast opportunities? we're glad to meet you... together, we can further refine our digital service offerings to help the world’s leading brands operate with greater agility and adaptability......