Vedere l'offerta completa

ACCOUNTING AND TAX DEPARTMENT COORDINATOR

Descrizione dell'offerta di lavoro

Accounting and Tax Department Coordinator About the job Accounting and Tax Department Coordinator Il nostro cliente: un'importante società di consulenza moderna, dedicata a contribuire al successo dei propri clienti attraverso soluzioni complete e consulenze personalizzate in ambito fiscale, contabile, legale e aziendale. Il ruolo: siamo alla ricerca di un Accounting and Tax Department Coordinator che guiderà un team dinamico di 5 persone e diventerà il punto di riferimento per tutte le questioni contabili e fiscali. In questo ruolo, sarai formato da esperti del settore e avrai la possibilità di: Gestire e motivare il tuo team, garantendo un ambiente di lavoro collaborativo e stimolante. Fornire consulenza ai clienti, supportandoli con soluzioni commerciali e fiscali su misura. Coordinare e redigere le dichiarazioni dei redditi per le aziende clienti. Monitorare e controllare la contabilità di aziende operanti in diversi settori. Assicurarti che tutte le scadenze fiscali siano rispettate, curando la preparazione e redazione di bilanci e dichiarazioni. Quali caratteristiche verificheremo: Un solido background formativo in ambito contabile e fiscale. Autonomia nella gestione di bilanci e nella preparazione delle dichiarazioni. Italiano e tedesco fluenti. Conoscenza delle imposte indirette, in particolare IVA. Attitudine alla gestione e sviluppo delle risorse umane. Orientamento al cliente e esperienza nella vendita di servizi. Una forte propensione al risultato, con capacità persuasive e ottime doti di comunicazione. Cosa Offriamo: un ambiente di lavoro stimolante e collaborativo, con molte opportunità di crescita professionale e personale. Un lavoro vario con ampie possibilità di sviluppo. Formazione continua e ore dedicate allo sviluppo personale e professionale. Inquadramento da dipendente, orario flessibile e settimana corta di 4,5 giorni lavorativi. Sede: Vipiteno #J-18808-Ljbffr
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Clutch Srl
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 25/11/2024
Data di scadenza
  • 23/02/2025
Accounting Administration Specialist (M/F)
Baumann sideloaders srl

Strong knowledge of accounting principles and practices... ensure compliance with all relevant accounting standards, regulations, and tax laws... proficiency in accounting software excellent analytical and problem-solving skills... preparation of accruals and prepayments... collaborate with other departments......

Junior Accounting & Administration Specialist (M/F)
Baumann sideloaders srl

We are seeking a motivated and organized individual to join our growing team as a junior accounting & administration specialist (m/f) in this exciting role, you'll gain valuable experience in accounting fundamentals and office administration tasks... this role will report to the business administration......

MAINTENANCE / TECHNICAL DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas Limited, UK.

Food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator......

Embedded C Developer and Electronic Engineer
Sensichips srl

Professional growth and development opportunities... opportunity to gain practical experience and work on cutting-edge projects and technologies... electronics design - problem-solving and communication skills... ability to work independently and as part of a team... required knowledge of the c language......

Consulenti Health and Nutrition
Nutrirsi Meglio

Ricerchiamo 3 persone serie e motivate da inserire nel ruolo di consulenti health and nutrition... possibilità part-time o tempo pieno... formazione aziendale gratuita, ottime prospettive di sviluppo professionale... inviare curriculum vitae requisiti di lavoro diploma di scuola secondaria di secondo......

Impiegato/a Assicurativo Property and Casualty
Effetto domino srl

Se hai scelto questo settore e sei alla ricerca di un’azienda sana, in crescita e sviluppo, tutta made in italy, inviaci il tuo cv con rif... requisiti di lavoro il profilo ideale ha già maturato una esperienza nella gestione dei settori property e rct/o/p, rischi industriali e rischi commerciali, ambiti......

German Trainer for Majorel Italy
Majorel Italy srl

•attend and participate in training plans that are established in the company for recycling and development... •provide specific training of new products and prepare csrs... explore you career possibilities and work on your personal development... as a trainer, you will support the training and quality......

Project Manager Multi-Channel E-commerce
Selley

Pl, manomano, and bol... teamwork and leadership skills... communication and organization: fluent communication in english and ability to organize processes for oneself and others... curiosity and openness to continuous learning... requirements: proactiveness and ability to learn quickly......

Greek Beauty Advisor Expert – Skin for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Explore you careers possibilities and work on your personal development... creativity, excellence and respect, our fundamental values, drive everything we do... live chat, phone, emails, webforms, social 1:1) by providing excellent solution, service, product and beauty advice in a professional, precise......

Greek Beauty Advisor Expert – Hair Color for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Explore you careers possibilities and work on your personal development... creativity, excellence and respect, our fundamental values, drive everything we do... live chat, phone, emails, webforms, social 1:1) by providing excellent solution, service, product and beauty advice in a professional, precise......